Reklamace
Jak postupovat, aby vše proběhlo co nejrychleji:
Kontaktujte nás e-mailem na info@zaparkorun.cz nebo přes kontaktní formulář o Vašem záměru uplatnit reklamaci.
V zaslaném e-mailu prosím uveďte následující informace:
- číslo objednávky
- název reklamovaného výrobku
- závada - závadu prosím specifikujte co nejlépe, díky konkrétní specifikaci jsme pak schopni navrhnout nejrychlejší řešení situace
- ideálně přiložte fotografie případného poškození zboží / zásilky
Po přijetí e-mailu Vaši reklamaci zpracujeme a zašleme Vám potvrzení o jejím přijetí, ve kterém bude uveden postup k jejímu nejrychlejšímu vyřízení. Ačkoliv jsme si vědomi, že na vyřízení reklamace může být až 30 dnů, snažíme se vše řešit v co nejkratším možném čase.
V případě, že budete vyzváni k zaslání reklamovaného zboží na naši adresu, přiložte, prosím, do zásilky potvrzení o přijetí reklamace, nebo list s číslem objednávky - urychlí se tím reklamační proces. Bez předchozí výzvy nám prosím reklamované zboží nezasílejte zpět.
Adresa pro doručení reklamovaného zboží:
Zaparkorun s.r.o.
V Honech 690
250 67 Klecany
Česká republika
Údaje pro odeslání na výdejní místo Zásilkovny přes službu „Mezi námi“:
Jméno: RMAVRATKY
Příjmení: Vyplňte číslo Vaší objednávky
E-mail: info@zaparkorun.cz
Pobočka pro doručení: Slavíkova 1628/7, 120 00 - Praha 2 (Potraviny Nova Slavíkova)
Podrobné informace o službě „Mezi námi“ od Zásilkovny včetně postupu najdete v tomto videu.
Pouhým odesláním zboží na naši adresu může dojít k zbytečné prodlevě ve vyřízení reklamace.